dilluns, 22 de febrer del 2010

Instalar nova memòria al portatil

A vegades soc indecís. Malgrat la seguretat d'haver treballat en un departament d'electrònica durant força temps i haver tingut una pila de PC's, obrir i tocar l'ordinador per dintre em recorda tots els mals moments passats canviant discs durs i configuracions. Més que res la pèrdua de temps pels imprevistos, el mal rotllo del temps que podries estar fent coses productives, sense més.
Però com que és més econòmic afegir memòria que comprar-se un altre portàtil al final m'he decidit. Volia afegir memòria al portàtil (HP Compaq nc6000) . Vaig trobar com fer-ho amb Google i Youtube (video pas a pas YouTube - Add Memory to Laptop - HP Compaq NC6000 ) i ben estudiat el tema, vaig anar a la botiga d'informàtica de la cantonada perquè tenia pressa. Després de dues setmanes de pensar-m'ho, ara ho volia arreclar en un matí. La sorpresa meva era que per canviar-me la memòria em volien fer esperar 3 dies! Jo vaig preguntar si hi havia molta gent disposada a deixar l'ordinador 3 dies... es veu que sí. Me'n vaig anar molt decebut. No cal donar noms.

En canvi, un amic em va recomanar PCBOX. N'hi ha un al carrer marina de BCN, a 20 minuts de casa. 1GB m'ha costat 48€ i tot arreclat en 3 minuts. Així, que us puc recomanar PCBOX del carrer marina de Barcelona, al menys amb 100% de la meva experiència amb ells!

en Memoria RAM - Catálogo de productos de PCBox