dijous, 24 de febrer del 2011

Box.net i problema cache del Firefox

Quin sistema de còpia de seguretat online feu servir?
M'ho escric aqui per enrecordar-me: de tant en tant el Box.net em dona problemes quan connecto a la seva web. El servei de Box permet pujar fitxers per fer backup online. La web sembla que no s'acabi de carregar mai. Sembla que el problema te relació amb la cache del navegador. Així que vaig a mirar la cache i l'esborro i problema solucionat.

Per cert només esborreu la cache, sobre tot no esborreu les cookies per navegar pers sessions si no haureu d'entrar totes les contrasenyes de nou. Jo vaig posar un cop totes les opcions i se'm van esborrar fins i tot les contrasenyes desades.


Box.net està bé però us recomano Sugarsync, que també el tinc o Dropbox, més simple però va bé. El Sugarsync és el que dona més espai gratis dels tres fins a 5GB. L'aplicació per Windows sincronitza tots els directoris que l'indiqueu.
Jo els faig servir tots tres: Box, Dropbox i Sugarsync i així afegeixo memòria pel backup. El Box el faig servir amb una opció de pagament per temes de feina.

Enllaç de recomanació de Sugarsync
https://www.sugarsync.com/referral?rf=bqi7iiinwx4a2