dimecres, 23 de febrer del 2011

Enganxa el teu Blog (RSS), Twitter i Linkedin

M'han fet la següent consulta. 'vull que el que escric al meu blog (fet amb Drupal) sorti a Linkedin i a Twitter. No vull fer feina dos cops.' Ok, molt correcte. 'No tinc temps'. No trobo aplicació per Drupal i no tinc idea d'on buscar.

Després de mirar-m'ho una mica se m'acudeix un camí molt senzill.
Camí RSS - Twitter - Linkedin:
  1. Troba el RSS del blog.
  2. Obté un compte a Twitter i un nou compte a Twitterfeed.
  3. Afegeix el RSS a Twitterfeed, pel teu compte de Twitter.
  4. A Linkedin afegeix el teu compte de Twitter.
  5. Esperar que tot es sincronitzi.
També hi ha la possibilitat d'utilitzar una aplicació de Linkedin com Blog Link, per connectar blog amb Linkedin directament sense Twitter. Blog Link ,a més a més, et permet veure els blogs dels teus contactes. Aquesta és la opció que Jo ja tenia amb el meu blog, i potser la canviaré per la opció Twitter directe. Si no ho entenc malament Linkedin només et permet un compte de twitter associat i en canvi et permet dos adreces de blog. Per tant, si ja tens un Twitter i diversos blogs diferenciats aquesta opció és preferible.


http://twitterfeed.com/

Nota: vaig posar la mateixa pregunta a Quora i em va donar el mateix resultat.