divendres, 14 d’octubre del 2011

El cens, una web apallissada i els meus esforços inútils.

Avís del web de l'INE , 'problemas de lentitud en la respuesta'



La oficina del cens organitza el cens del 2011 dels habitatges. Si aquesta oficina envia una carta a 3.000.000 de llars perquè es connectin a internet a la mateixa web censos2011.es  hauria de tenir una infraestrucutra preparada i  si no, a la pobre web li passa això que veieu a la imatge: ha quedat col·lapsada.
Tinc el dubte de si la carta l'han enviat a tothom al mateix dia i hora, o si ho fan per grups diferents cada dia / setmana durant un periode de temps, així el procés duraria una mica més però els recursos necessaris serien menors.

Estic totalment a favor de respondre enquestes que demanen la informació necessària per establir les prioritats polítiques, analitzar la realitat social i aprofitar millor els diners públics. Però no m'agrada perdre més d'una hora amb un mal servei web... i encara no he acabat. El meu esforç doncs ha estat inútil i hauré d'esperar-me a un altre dia.

Per cert, celebro que l'enquesta es pugui respondre en català i en altres idiomes minoritaris.



Per cert que hi ha idiomes curiosos que ni la ciència ha descobert encara ... ja m'enteneu.