dimecres, 13 d’octubre del 2010

Windows no detecta la bateria del meu laptop HP

Windows no detecta la bateria del meu laptop HP
Estic buscant la manera d'evaluar la meva bateria, pel HP Compaq NC6000. P/N PG401UA#ABA. És la segona bateria de la seva vida. Abans de canviar-la vull saber on és el problema. HP te un programa propi HP BATTERY CHECK em demana MICROSOFT NET FRAMEWORK 3.5

El busco per instalar i va molt lent. Així no baixarà mai. Torno a buscar a Google i primer a CNET després a Softonic.A Softonic trobo una utilitat i me la baixo. Battery Care és un software per administrar la bateria del portàtil. Apa, ara em demana NET FRAMEWORK 2.0 . Tornem-hi a Microsoft, però ara se'm baixa molt ràpid. Algú ho entèn?

Advertència de Microsoft que ja no manté la meva versió de Windows XP, desde el juliol. Una vergonya penso i quin pal passar a Windows 7. Acaba la instalació. Fantàstic!
NO... no detecta la bateria. Per tant segueixo igual. Quan costa una bateria i un alimentador HP?

Duració: 1 hora i 30 min.

El problema fonamental és saber si falla la bateria o el carregador o les dues coses. O pitjor si és el l'ordinador que te un error de HW. Podria ser el driver diuen alguns articles googlelitzats. Vaig a mirar.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01884368&cc=es&dlc=es&lc=es&jumpid=reg_R1002_ESES

Desinstalat i reinstalat el driver . Penso que no és això tampoc. Segueixo buscant o me'n vaig a una botiga de reparacions?

Buscant recanvis a HP no els trobo. Ja no manté les referències pel meu ordinador? Trobo un alimentador u bateria per 200€ que hauria d'anar bé. Busco a Google. A Ciao , trobo una web amb accessoris pel NC6000. En trobo originals i compatible. Els compatible son més econòmics, 100€ amb transport. Al final n'encarrego a Pixmania i a esperar.

Duració: 2h i 30 min

Per si de cas començo una còpia de seguretat posposada durant massa mesos. Tinc còpia en CDS de les fotos. També tinc els CDs originals de gairebé tota la música que tinc i l'altra música l'escolto a Spotify. Els documents més importants els tinc copiats a Dropbox o a Google Docs. Així que la còpia no era crítica. Però si me canvio d'ordinador potser m'anira bé tenir-la.
Provo el WD My Passport que teníem de la feina de la dona. És un disc extern USB. A veure quan trigarà. Segurament aniré a dinar i tornar abans de que acabi. Increïble, no te opcions per seleccionar els directoris o fitxers i es vol copiar tot el disc! Al final ho deixo estar.

Pixmania
Perfecte els carregador i la bateria han arribat en el plaç previst i funcionan correctament. Ara a pensar la substitució del portàtil amb calma!