dimecres, 6 d’octubre del 2010

Com canviar el botó home de l'iphone tu mateix

Recentment he tingut que fer arreclar el meu botó 'home' de l'iphone. Que ja sabeu que Movistar i Apple no cobreixen les reparacions per caigudes de l'iphone a terra. Aquesta va ser la causa del trencament del meu botó 'home'.

Per cert, no sé quan costa la reparació del botó, però el plaç de Movistar era de 2 a 3 setmanes! (Veureu que hi ha altres solucions).

No funcionava gens i no es podia sortir de les aplicacions. Això converteix un smartphone de multi-aplicacions a mono aplicació: engega , fes servir la aplicació i torna a reengegar. Hi ha un truc: passar de Hootsuite per un enllaç a Safari, i de Safari a instalar una aplicació gratuïta de l'App store per la seva web ,per exemple Wikitude, i finalment estàs a la pantalla inicial de l'iphone sense haver de reengegar i pots accedir a qualsevol aplicació.)

Aqui alguns recursos que he consultat.
Com canviar el botó home de l'iphone tu mateix, si realment tens ganes de fer-ho tu mateix. No ho facis si no tens les eines!



Un dels llocs per trobar recanvis i eines és Amazon . Un altre és Ebay. El botó i kit em penso que son un 5$.
http://www.amazon.com/Original-iPhone-Button-Cable-Repair/product-reviews/B002BNIW6I/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

Com jo no tenia la paciència per esperar a Movistar i les manetes i eines per arreclar-ho jo mateix em vaig decidir, aconsellat pel noi de la botiga Movistar, a anar al venedor de mòbils Pakistanès del barri. En un parell d'hores un dels seus contactes me'l va arreclar per 40€. La veritat servei ràpid, profesional i preu raonable. Per cert inclús em va trucar per passar-lo a recollir.


Més adreces útils:

La inevitable Wikipedia. Molt entenedor.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/IPhone?wasRedirected=true

L'alternativa via 'jailbreak' per no haver de utilitzar el botó 'home'. Un software ' que afegeix un gest per sotir de les apps per la pantalla tàctil. Ja podria ser a l'App Store, m'haguès estalviat molts patiments!
http://iphonehelp.in/2009/03/03/ihome-home-button-replacement-for-the-iphone/