dilluns, 3 de maig del 2010

5 pàgines de Facebook que poden enamorar Catalunya

Per començar la més mediàtica de les entitats del païs. FC Barcelona , és un bon exemple de bona integració entre web oficial, facebook, web de fans, youtube. Te un foro participatiu. Gran idea el menu Barça, també.





Seguint amb Barcelona, el dissenyador Custo, jo no en soc fan especialment, però Custo i Barcelona van associats, com el pà i el tomàquet. Custo a facebook


TV3 i Catalunya Ràdio
La corporació catalana de mitjans audivisuals CCMA, a la que pertanyeixen Catalunya Ràdio i TV3 , és puntera en l'espai digital. La web de TV3 amb la televisió a la carta és un hit del ciberespai català. Per això n'hi ha molt per escollir i he escollit un programa, concretament de Catalunya Ràdio, L'Ofici de viure amb Gaspar Hernàndez, que promou el creixement personal, els valors positius, etc. Com no, a facebook hi tenen un fòrum. Molts dels seus oients el sentim en podcast. L'Ofici de viure a Facebook

Una possible millora seria enllaçar totes les seves pàgines de programes a un punt central facebook .

Per acabar, un altre marca 'cool': Munich. Potser seria l'Apple de les sabatilles esportives, per la devoció dels seus clients-fans. Atenció a la pestanya MyWay, a on es pot jugar a crear un producte customitzable. Guaita el video video . Podeu veure aqui sota la meva proposta.


Però vaig dir 5. No? La realitat és que no he pogut trobar prous pàgines que m'agradin, així que poso una favorita de tothom (o gairebé tothom) Farmville. És que a mi els jocs no em van, i em disculpo amb els meus amics que els faltin... lo que sigui que els falti. 10 de 65 amics tenen aquesta aplicació.


Però en realitat quines son les pàgines catalanes favorites del Facebook? Dificil de saber. El sistema de cerca de facebook no ajuda gaire. No he trobat opcions per fer la recerca per zones. Sense mesures quantitatives, és dificil de dir.

I quina és la vostra aplicació o pàgina favorita catalana del facebook?