dissabte, 17 de juliol del 2010

Quin ebook et compraries?

Abans llegia llibres i diaris, es clar no hi havia altre cosa. Tots els dies. Ara, ho comparteixo amb els blogs, diaris online, twitter, facebook fins i tot. Però ebooks què?
Doncs encara no m'he comprat un lector (però si m'he canviat de mòbil). Doncs, no em decideixo, perquè encara no es donen les condicions que jo busco:

* prou contingut disponible en castellà i català: que totes les novetats estiguin disponibles. El contingut és lo important.
* poder compartir 'els meus llibres electrònics' amb altres lectors, com comparteixo els 'llibres físics' i poder vendre 'els meus llibres electrònics'. La propietat és meva, no?.
* preu raonable: al cap i a la fi els bits no ocupen lloc als magatzems, ni s'han de transportar, ni cal pagar un impresor.