divendres, 15 de juliol del 2011

M'acabo de donar de baixa de Ning Plus.

M'acabo de donar de baixa de Ning Plus. He fet backup del foro a Google Docs. Em quedo Box.net perd distribuir continguts.



Quan necessiti altres foros futurs ja veurem si tornaré (potser al plan Mini) o els faré amb Teambox.com (versió gratuïta) o Linkedin.

Ning Plus te unes eines de Foros que estan molt bé, però ara no em cal i és redundant amb altres eines gratuites, per exemple un foro a Linkedin o a Facebook. D'acord, Ning és un foro molt millor com a funcionament i no és gaire car. Inclou també: integració de Google Docs o Box.net (lo qual està molt bé) xat, integració de videos. La customització d'aparença és molt bona i la facilitat d'ús i netedat de l'interfaç també.
Pros:
foro, xat , integració de Google Docs, Box.net.



En canvi Box.net, me'l quedo,
en versió de pagament, perquè si pot fer streming de Videos, el qual pot anar molt bé per guardar les classes online. Te truc per evitar que el videos es puguin descarregar, però es pot fer facilment. Com que tinc molts continguts pujats el mantinc.

Una de les raons que he tret Ning és que no recordava que hi havia el pla Mini! Si ho haguès vist potser haguès fet un canvi de plans. Com a punt negatiu us puc dir que el servei d'assistència de Ning és un desastre: triguen moltíssim. Aquesta és la meva experiència.
Compara http://www.ning.com/compareplans



Alternativa a Ning
Una alternativa pot ser Grou.ps. En el seu moment el vaig descartar perquè la versió traduïda al castellà era molt deficient, i perquè no donava algunes de les facilitats de Ning, com el xat